.


Glitter Text @ Glitterfy.com terima kasih diatas kunjunagn anda di blog nurbalqisnatasya,saya harap anda tidak serik untuk mengunjungi di blog ini,dan jangan lupa sebelum keluar dari blog saya,anda sudah menfollow me,,thanks....selamat berjumapa kembali

Tuesday 24 May 2011

~~nasib badan~~

haii....sejak kebelakangan ne ramai yang panggil aku gemok....
betul ker aku da gemok???
ker mata dorang yang tak betul ea????
klo gemok tp comy x per jugak kan..hehehehehehhe

takper-takper,,maybe dorang jelez kot aku ne gemok..
heheheheheheheh....
anyware aku tak kesah yang penting aku happy...

tapi happy2x pun kesihatan kene jaga jugak...kadang-kadang gemok ne banyak penyakit,kurus pun banyak penyakit jugak ..so stabilkan diri k....
agar tidak kaya dengan penyakit.....




 

No comments:

Post a Comment