.


Glitter Text @ Glitterfy.com terima kasih diatas kunjunagn anda di blog nurbalqisnatasya,saya harap anda tidak serik untuk mengunjungi di blog ini,dan jangan lupa sebelum keluar dari blog saya,anda sudah menfollow me,,thanks....selamat berjumapa kembali

Monday 23 May 2011

aku ,dia dan kamo.....


tidak dapat  kuluahkan perasaan yang terbuku didalam hati ini,
setelah ku menghadapi detik-detik pertemuan yang begitu indah sekali,
pertemuan yang tidak ku rancang,telah mengubah seluruh kehidupanku,
dan kehidupan ku mula diwarnai dengan kebahagian-kebahagian yang melimpah ruah,



perkenalanku  bermula apabila aku sebagai pelajar,
yang ingin meneruskan perjuangan ku untuk masa akan datang,
ku mengenalinya dengan rasa hormat dan kasih sayang ,
ku mengenalinya dengan rasa kagum dan bangga,
ku mengenalinya dengan rasa cinta dan rindu,


apabila ku bersamanya,
aku berasa gembira,
aku merasa duka,
aku merasa sedih,
aku berasa seperti dia adek beradikku,
dia sebagai akk -akk ku,
dia sebagai adek-adek ku,



setelah dia pergi dari depan mata ku,

aku berasa sedih dan hampa,
kenangan manis kita bersama akan ku kenang
walaupun dia tidak bersamaku lagi,






                                      andai itu takdirnya,
aku redha qada' dan qadar,
setiap pertemuan pasti ada perpisahan,
dan apa yang aku ada didepan mata
akan ku hargainya walaupun sedetik,,
engaku la sahabat engaku lah teman...

No comments:

Post a Comment