.


Glitter Text @ Glitterfy.com terima kasih diatas kunjunagn anda di blog nurbalqisnatasya,saya harap anda tidak serik untuk mengunjungi di blog ini,dan jangan lupa sebelum keluar dari blog saya,anda sudah menfollow me,,thanks....selamat berjumapa kembali

Friday 10 June 2011

jalan-jalan

haii..korang....dah lama aku x mengadu cerita-cerita aku kat dalam blog aku ne..raser rindu lak...aku sebenarnyer baru balik dari jalan2x...cuti sem ne memang menyeronokkan la...ea la.. pergi 4 buah negeri dalam masa 4 hari boleh pergi perak,kedah,camron gan kl..bayangkan la betapa penantnyer aku..huhuhhuhuhuhuh,,so aku malas la nk cerita panjang2x klo cerita sampai besok pun x habis taip..so jom kita layan gambo2x yang aku snap tu..lyan.......



















2 comments:

  1. pemandangan yang indah, jadi ingin kesana,,,
    followback yachhh

    ReplyDelete
  2. Проститутки индивидуалки Киева в чате сидят целыми днями. Общаясь, обсуждая свои Приключения. Оказывается сексуальные услуги проститутки потом делится между собой информация о мужских достоинствах. В чате часто можно увидеть как девушки приглашают мужчин на секс. С другой стороны они не фотографируют себя в неприглядном виде...huhuhhuhuhuhuh,so aku malas la nk cerita panjang2x klo cerita sampai besok pun x habis taip..so jom kita layan gambo2x yang aku snap tu..lyan.

    ReplyDelete